Asociația P.A.V.E.L.

Asociația P.A.V.E.L.

Reabilitarea spatiilor Asociatiei PAVEL

Status: Fundraising

In fiecare an, viața a peste 500 de familii din România se schimbă pentru totdeauna. Peste 500 de cazuri noi de cancer la copii sunt diagnosticate în fiecare an în țara noastră.

[ Show more ]

3,385 RON

Raised:

1

Supporters:

20

Donations:

Vrei să fii fundraiser? Contactează Organizația

 

În fiecare an, viața a peste 500 de familii din România se schimbă pentru totdeauna. Peste 500 de cazuri noi de cancer la copii sunt diagnosticate în fiecare an în țara noastră. Această boală incurabilă afectează nu doar copilul, ci și pe cei apropiați lui.

În prezent în România, aproximativ 5.000 de pacienți cu vârste mici suferă de cancer, în evoluție sau remisiune. Rata medie de vindecare este de circa 30-80%, în funcție de specificul bolii și de momentul depistării.

Noi suntem Asociația PAVEL, organizație non-guvernamentală, caritabilă și non-profit și motivul pentru care am creat această campanie este acela de a veni în sprijinul copiilor diagnosticați cu cancer, al părinților acestora, precum și al personalului Asociației PAVEL, pentru a oferi tuturor condiții mai bune de spitalizare, găzduire și respectiv lucru, în condițiile în care zilnic viața lor este impactată de modul în care arată și cum sunt dotate spațiile în care Asociația PAVEL își desfășoară activitatea.

Din momentul diagnosticării și pe toată perioada internării și tratamentului, îngrijirea unui copil bolnav de cancer generează numeroase costuri suplimentare, pe care cele mai multe dintre familiile care își tratează copiii în România nu și le permit. Asociația PAVEL, prin activitatea desfășurată, oferă sprijin copiilor diagnosticați cu cancer și anemii grave, precum și părinților acestora, sprijinul fiind moral, informaţional, psihologic, social şi material.

În prezent, Asociația PAVEL își desfășoară activitatea în 7 spații, astfel:
- camera de joacă de la Institutul Oncologic Prof. Alexandru Trestioreanu,
- camera de joacă de la Institutul Clinic Fundeni (utilizată la comun),
- 3 camere de lucru și consiliere pentru angajați,
camera Tottoro,
- centrul Casa Părinților, un apartament situat în Capitală, care oferă găzduire părinților care vin la internare împreună cu cei mici

Renovarea spațiilor de masă și joacă sunt necesare având în vedere nevoile copiilor și adolescenților care trec prin această grea experiență, dar și ținând cont de standardele europene existente. Ne dorim ca micii pacienți să se poată bucura de spații adecvate în mediul de spital, cu facilități și aparatură moderne. Activitățile ce se vor desfășura în camera de joacă vor fi asistate de personal specializat. “Experiența de internare în spital poate fi una dură, mai ales în cazul copiilor, care se despart de familie și prieteni pe perioadele internării. Crearea unei atmosfere plăcute și preietenoase în spațiile unde copiii iau masa și se joacă îi va ajuta pe cei mici să treacă mai ușor peste încercările internării. În plus, sunt un strict necesar în orice instituție. Este nevoie ca mesele să poată fi luate în condiții decente și să existe spații unde copiii să desfășoare activități recreative”, a precizat Olga Cridland, Președintele Asociației PAVEL.

În aceste spații, copiii se vor putea bucura de condiții adecvate și de intimitate, vor fi împreună cu ceilalți colegi de vârsta lor și vor avea ocazia de a regăsi pe cât se poate sentimentul de acasă, atât de mult căutat după internare.

Casa Părinţilor este unul dintre primele proiecte iniţiate de Asociaţia PAVEL, funcţionând continuu din 1998 şi până în prezent. Prin el se oferă găzduire gratuită copiilor şi părinţilor cu copii bolnavi de cancer veniţi din provincie la tratament în Bucureşti.

Casa Părinţilor este un apartament social situat în zona Dristor (București), unde părinţii şi copiii pot avea acces cu uşurinţă deoarece se află la distanţă oarecum egală de cele trei spitale bucureştene în care copiii cu diagnostic oncologic pot fi trataţi. Apartamentul oferă un mediu plăcut, familial, însă fiind un spațiu dat în folosință cu aproape 20 de ani în urmă, necesită renovare.

Birourile personalului Asociației PAVEL sunt poate spațiile unde este poate cea mai mare nevoie de reamenajare. Întrucât cauza copiilor și a părinților a fost mereu o prioritate, aici nu s-au mai întreprins lucrări de renovare de foarte mulți ani, lipsurile în materie de mobilier sau echipamente tehnologice fiind foarte mari.

Renovarea celor șapte spații în care Asociația PAVEL își desfășoară activitatea, este o lucrare ale cărei costuri sunt estimate la suma de 25.000 euro.

În fiecare an, Asociația PAVEL sprijină aprox. 550 de cazuri unice de copii bolnavi de cancer (cazuri noi & cazuri care sunt în tratament de mai mulți ani).

Cu ajutorul celor care se vor implica în susținerea acestui proiect, îi vom putea sprijini pe cei mici să aibă parte de condiții normale de masă și joacă, nevoi de bază chiar și în cazul copiilor sănătoși. De asemenea, ne dorim să oferim condiții mai bune și părinților copiiilor, cât și personalului Asociației, care astfel va putea să lucreze în condiții mai bune, având o mai mare eficiență în activitatea zilnică.
Sperăm ca în acest fel să le oferim tuturor experiențe mai bune cu mediul de spital și mai ales... o însănătoșire mai grabnică!

I. CUM SE POT IMPLICA PERSOANELE FIZICE

Persoanele particulare ce doresc să sprijine campania REABILITAREA SPAȚIILOR ASOCIAȚIEI PAVEL, au la dispoziție mai multe variante de a dona, astfel:

DONAȚII DIRECTE prin plata cu cardul, în RON, prin Galantom sau Mobilpay, accesând: https://secure.mobilpay.ro/buy-product/16pnbt

prin ordin de plată în contul Asociatiei PAVEL, deschis la BANCPOST S.A., sucursala TITAN, sector 3, Bucuresti, România.
Conturi curente:
RON: RO81 BPOS 7100 3031 332R OL01
USD: RO92 BPOS 7100 3031 332U SD01
EURO: RO48 BPOS 7100 3031 332E UR01

Din străinatate:
Account holder: Association PAVEL
Name of bank: BANCPOST S.A., branch TITAN
Address bank: B-dul Basarabia, Sector 3, Bucharest, Romania
IBAN account: RO48BPOS71003031332EUR01
Bank account: 4871003031332EUR01
SWIFT/sorting code/aba/chips: BPOSROBU

sau

direct la sediul Asociatiei PAVEL, din Bucuresti, Șos. Mihai Bravu, Nr. 311-313, Bl. SB 1, Sc. 1, Et. 1, Ap. 1, Sector 3 sau la Centrul PAVEL (în incinta Institutului Oncologic, Et. 1, Șos. Fundeni 252).

II. CUM SE POT IMPLICA PERSOANELE JURIDICE

20% DIN IMPOZITUL PE PROGIT pentru sănătatea copiilor. Codul Fiscal și Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, permit companiilor comerciale plătitoare de impozit pe profit să direcționeze pâna la 20% (și maxim 0.5% din cifra de afaceri) din suma datorată anual bugetului de stat, către organizații non-guvernamentale.

Direcționarea unei cote parte din impozitul pe profit prin sponsorizare nu afectează profitul net al companiei.

Documentul care stă la baza dintre compania Dumneavoastră și Asociația PAVEL este contractul de sponsorizare.
Fiți alături de micii pacienți, donând până la 20% din impozitul pe profit al companiei! Fiecare leu este important.
PROCEDURA ESTE LEGALĂ ȘI NU IMPLICĂ NICIUN COST.

În anul 2015, doar 23% din companiile românești plătitoare de impozit pe profit au ales să direcționeze 20% din suma datorată statului din impozitul pe profit, în favoarea unei cauze sociale.

Marea majoritate a firmelor din România sunt încă impasibile în fața oportunităților legale prin care pot sprijini o cauză socială, făcând diferența în sănătate, educație sau mediu și controlând destinația finanțelor proprii cu care pot schimba lumea din jur!

Unica formalitate pentru a contribui la campania REABILITAREA SPAȚIILOR ASOCIAȚIEI PAVEL este să completați contractul cu datele firmei și cu suma cu care doriți să sponsorizați Asociația PAVEL, iar apoi să îl transmiteți la adresa de e-mail: olga.cridland@asociatiapavel.ro (Președinte și Fondator al Asociației PAVEL); tot la această adresă ne puteți și scrie pentru a solicita contractul

Noi îl vom tipări în dublu exemplar și vi-l vom trimite semnat și ștampilat în original, la adresa mentionată în contract.
La nivelul anului 2015, doar 23% din companiile care au înregistrat profit au beneficiat de această facilitate fiscală.
Compania Dumneavoastră ce decizie va lua?